REGULAMIN KONKURSU „MEM” z dnia 26.08.2024
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem konkursu „MEM” (zwanym dalej “Konkursem”), jest ARTTIME OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Juliana Ursyna Niemcewicza 26 lok. U10, 02-306 Warszawa, KRS: 0000866407, NIP: 8351614364, REGON: 387368964 (zwane dalej „Organizatorem”).
2. Fundatorem nagrody jest Organizator.
3. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
4. Podanie danych osobowych ma charakter dowolny, lecz niezbędny do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
5. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu.
6. Konkurs nie jest stworzony, administrowany, wspierany ani sponsorowany przez Instagram.
Instagram jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez META, Inc.
7. Konkurs jest prowadzony na stronie https://www.instagram.com/arttime_work_/ (zwanej dalej “Konto Instagram”).
8. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawuje Organizator.
§ 2. UCZESTNICY KONKURSU
1. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie Instagram.com; które zaakceptowały niniejszy Regulamin
(dalej: „Uczestnik”).
2. Uczestnik oświadcza, że:
a. jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
b. zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do
Konkursu;
c. wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą
procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
d. zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu
Instagram;
e. wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem
w Konkursie;
f. jest zarejestrowanym Użytkownikiem portalu społecznościowego Instagram;
§ 3. NAGRODA
1. W Konkursie przewidziano nagrodę – dla osoby wyłonionej w sposób wskazany w §6.
2. Nagrodą (dalej: „Nagroda”) w Konkursie jest voucher o wartości 300 zł, 150 zł i 50 zł.
3. Informacja o Nagrodzie będzie zawarta w treści ogłoszenia o Konkursie opublikowanego na portalu Instagram, na profilu Organizatora – https://www.instagram.com/arttime_work_/
4. Laureatowi nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
5. Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.
§ 4. MIEJSCE, CZAS I ZASADY KONKURSU
1. Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „post konkursowy“) na portalu społecznościowym Instagram na profilu Organizatora pod adresem https://www.instagram.com/arttime_work_/
2. Konkurs trwa od dnia 26 sierpnia 2024 r, od godz. 13:00, do 1 września 2024, do godziny 23:59.
§ 5. ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
1. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest zrobienie mema i publikacja go u siebie na Relacji lub Rolce z oznaczeniem konta ARTTIME na Koncie Instagram.
2. Memy zamieszczone poza czasem trwania Konkursu, nie zostaną uwzględnione przy wyłonieniu zwycięzcy.
§ 6. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE I ODBIORU NAGRÓD
1. Dostęp do Konkursu jest bezpłatny i wymaga rejestracji na portalu społecznościowym Instagram.
2. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zaakceptowanie Regulaminu oraz poprawne wykonanie zadania opisanego w § 5. Ust. 1 Regulaminu.
3. O przyznaniu nagrody decyduje Organizator w drodze analizy poprawności wykonania zadania opisanego w § 5. Ust. 1 Regulaminu przez Uczestników Konkursu
4. Spośród nadesłanych odpowiedzi Organizator wybierze 1 Zwycięzcę, z uwzględnieniem następujących kryteriów: zgodność z regulaminem, zgodność z zadaniem konkursowym, kreatywne podejście do zadania.
5. Zwycięzca Konkursu zostanie powiadomiony o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości prywatnej, wysłanej na Instagram w ciągu 2 dni roboczych od momentu zakończenia konkursu.
6. Publiczna informacja o wygranej zostanie również umieszczona w komentarzu do posta konkursowego na stronie https://www.instagram.com/arttime_work_/
7. Uczestnik Konkursu zezwala na wykorzystanie jego imienia nazwiska/osobistego profilu Instagram w mediach społecznościowych w celu informowania o wynikach konkursu.
8. Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody jest przesłanie w ciągu 36 godzin od ogłoszenia wyników Konkursu na Koncie Instagram wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
a. imię i nazwisko
b. numer telefonu
c. adres mailowy
9. Brak wysłania wiadomości, o której mowa w pkt. 3 lub przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych danych powoduje utratę przez uczestnika prawa do nagrody.
10. Przyznana w Konkursie nagroda będzie wysłana mailowo na adres Zwycięzcy w ciągu 24 godzin od otrzymania danych kontaktowych.
11. Przyznana nagroda nie może być wymieniona na gotówkę, ani na inne rzeczy. Nagrodzonemu Uczestnikowi nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagrody.
§ 7. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZATORA
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników
Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania nagród, z przyczyny leżących po stronie Uczestnika,
w szczególności, jeśli podane dane są niepełne lub nieaktualne.
2. Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez
Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem
naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których
działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Instagram, w szczególności
uczestników, którzy:
a. zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na
portalu Instagram (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie
tekstowej, jak i graficznej);
b. podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami
portalu Instagram;
c. podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami portalu Instagram
kont/profili osób trzecich;
d. ingerują w mechanizm działania Konkursu;
e. tworzą fikcyjne konta/profile w portalu Instagram
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz
teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Instagram.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze
strony portalu Instagram.
6. Konkurs nie jest sponsorowany, administrowany ani organizowany przez portal Instagram.
Instagram nie ponosi odpowiedzialności za Konkurs. Wszelkie pytania, komentarze, skargi i
reklamacje związane z konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a nie administratorów i
pomocy technicznej portalu Instagram. Organizator zobowiązuje się do zwolnienia portalu Instagram
od odpowiedzialności wobec każdego uczestnika konkursu, który skieruje przeciwko portalowi
Instagram roszczenie związane z niniejszym Konkursem.
§ 8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. W celu przeprowadzenia Konkursu zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie, przetwarzane
są dane osobowe osób fizycznych uczestniczących w konkursie.
2. Administratorem danych osobowych jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych odbywać
się będzie na zasadach przewidzianych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO oraz Ustawie o ochronie danych
osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. poz. 1000).
3. Administrator danych osobowych przetwarzając dane osobowe lub powierzając ich przetwarzanie
dokłada wszelkiej staranności, aby zapewnić poszanowanie prywatności uczestników Konkursu.
4. Administrator danych osobowych przetwarza następujące kategorie danych uczestników
Konkursu: imię, nazwisko oraz pseudonim, jeśli jest używany na profilu uczestnika na portalu
Instagram – dane te są podawane przy przesyłaniu pracy konkursowej. W przypadku zwycięzców
Konkursu, Organizator w celu dostarczenia nagród pobiera dodatkowo od wybranego Uczestnika
numer telefonu kontaktowego i adres mailowy.
5. Dane osobowe Uczestników są zbierane i przetwarzane na potrzeby realizacji konkursu na
zasadach określonych w niniejszym regulaminie. Dane osobowe uczestników nie są przekazywane
stronom trzecim w szczególności w celach marketingowych. Wyjątkiem udostępnienia danych są
obowiązki wynikające z innych przepisów prawa.
6. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia i
obrony roszczeń związanych z ich uczestnictwem w konkursie na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. f RODO.
7. Uczestnikom Konkursu, którzy podają dane osobowe przysługuje prawo dostępu do treści swoich
danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje prawo do:
a. sprostowania danych,
b. usunięcia danych,
c. ograniczenia przetwarzania danych,
d. przenoszenia danych,
e. wniesienia sprzeciwu,
f. cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
8. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, jeśli uznają, że ich dane są przetwarzane w sposób niezgodny z prawem.
9. Uczestnik konkursu w przypadku wszelkich zapytań lub wątpliwości związanych z przetwarzaniem
jego danych osobowych może skontaktować się z Organizatorem pod adresem e-mail: contact@art-
time.pl.
10. Udostępnienie Organizatorowi i fundatorowi nagród danych osobowych przez uczestników ma
charakter dobrowolny, aczkolwiek jest niezbędne, aby wziąć udział w konkursie.
11. Organizator stosuje środki techniczne i organizacyjne mające na celu należyte, odpowiednie do
zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną zabezpieczenia zbieranych danych osobowych.
Organizator wdrożył odpowiednie środki, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający
ryzyku z uwzględnieniem stanu wiedzy technicznej, kosztu wdrożenia oraz charakteru, zakresu, celu i
kontekstu przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw i wolności osób fizycznych o różnym
prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia. Organizator w szczególności uwzględnia
ryzyko wiążące się z przetwarzaniem danych wynikające z:
a. przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia,
b. utraty, modyfikacji, nieuprawnionego ujawnienia danych,
c. nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w
inny sposób przetwarzanych.
12. Organizator oświadcza, iż dane uczestników konkursu nie będą podlegały profilowaniu.
§ 9. PRAWA AUTORSKIE
1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do Konkursu przysługują Organizatorowi. Uczestnictwo w
Konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw własności
intelektualnej. Zabronione jest naruszanie w jakikolwiek sposób praw własności intelektualnej w
Konkursie, w szczególności:
a) kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub rozpowszechnianie w
inny sposób mechanizmu Konkursu lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz
danych, bez wyraźnej pisemnej zgody Organizatora;
b) korzystanie z Konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie
obowiązującymi przepisami.
§ 10. REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ
1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na
mailowo w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 7 (siedmiu) od jego
zakończenia.
2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko oraz dokładny opis i uzasadnienie
reklamacji.
4. Reklamacja powinna być przesłana mailowo na adres mailowy Organizatora (contact@art-time.pl),
z dopiskiem “Konkurs na portalu Instagram”
5. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.08.2024 r i obowiązuje do 2.09.2024 r.
2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy
miejscowo dla siedziby Organizatora.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o
zmianach będzie zamieszczona na koncie Instagram.